Un nou caz incredibil de tupeu si nepasare la spitalul Judetean

2 martie 2021  |  09:54


Un nou caz incredibil de tupeu si nepasare este prezentat de jurnalistul Pro Tv Vitalie Cojocari, pe pagina sa de Facebook, in care “protagonist” este Spitalul Judetean de Urgenta din Ploiesti.

Jurnalistul a redat povestea redata de fiul unui pacient internat la SJU Ploiesti, caruia infirmiera i-a dictat prin telefon ce trebuie sa cumpere “de la magazinul de afara”.

Iata postarea lui Vitalie Cojocari:

”- Cine sunteți, asistentă?

  • O infirmieră. Șterg la fund mereu aici.
  • Ce trebuie să-i luăm?
  • Pamperși numărul trei și șervețele umede, pachet mare.”

Această discuție a fost înregistrată de ruda unui pacient internat în Spitalul de Urgență din Ploiești. Omul este supărat că trebuie să plătească pentru lucruri care, spune el, ar trebui să fie acoperite de CNAS.

Pacientul internat în spital este chiar tatăl său.

Acesta l-a sunat, iar o angajată a spitalului i-a transmis ce trebuie să cumpere. Bărbatul a vrut să afle cu cine vorbește și dacă în spital au cele necesare. Iată ce răspunsuri a primit:

”- Nu mai aveți de la spital pamperși?

  • Este la poartă, pe stradă. Pe strada principală magazinul…
  • Nu, spitalul nu are pamperși la dispoziție?
  • Nu avem, nu avem.

  • Cum vă zice dumneavoastră?
  • Dar ce treabă? Doamna infirmieră. Ce treabă aveți?
  • Da, și numele dumneavoastră? Cum vă zice?
  • De ce? Ce treabă aveți cu mine?
  • Cum vă cheamă, să trec și eu aci.
  • Mă cheamă doamna infirmieră, așa mă cheamă. ”

Am atașat fișierul audio al acestei discuții.

Dar am auzit această poveste de nenumărate ori de la foarte, foarte mulți români. De regulă, pacienții sunt nevoiți să cumpere produse de igienă(și nu numai) care nu se găsesc în spitale.

Cel care mi-a scris în repetate rânduri despre această problemă de la Ploiești susține că a făcut mai multe plângeri la spital.

Am trimis o solicitare la spital ca să văd dacă informațiile bărbatului se confirmă, dacă unitatea respectivă are sau ba aceste scutece. Deocamdată nu am primit niciun răspuns. Revin cu informații suplimentare când conducerea spitalului va binevoi să răspundă.

ps: Vă mulțumesc că îmi trimiteți tot felul de sesizări. Îmi cer scuze dacă nu reușesc să răspund în timp util. Vă asigur că mă ocup de ele în limita timpului disponibil.”

Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.

Bine ati venit!

Websiteul sharenews.ro foloseste cookie-uri pentru a va oferi o cat mai buna experienta de navigare. Consideram continuarea navigarii ca reprezentand acceptul dumneavoastra pentru folosirea acestor cookie-uri.

Va multumim!